Pro mladé věkem i duchem: KIA spouští od března kampaň na nový model KIA RIO

 

  • Kampaň na nový model Kia Rio poběží od 1. 3. do 30. 4. 2017
  • 37 % nákladů kampaně jde do digitální reklamy, do printu 8 %
  • Připraveny jsou tři druhy spotů pro mladší i starší publikum
  • Kampaň je zaměřena na design, praktičnost a prémiové technologie, na které jsou zákazníci zvyklí z vyšších modelových řad

 

 

Praha, 23. února 2017 – Společnost KIA MOTORS CZECH spustí v březnu novou marketingovou kampaň „Váš život, Vaše pravidla“. Jejím cílem je podpora prodejů 4. generace celosvětově úspěšného modelu KIA Rio, který byl 22. února představen také v České republice. Součástí dvouměsíční intenzivní produktové kampaně budou televizní spoty na hlavních televizních stanicích. Kia pro kampaň zároveň nakoupí billboardy na hlavních dopravních tazích a tiskovou inzerci na obálkách lifestylových, cestovatelských a automobilových časopisů. Podstatnou část rozpočtu budou tvořit náklady na on-line marketing a digitální reklamu.

 

Cílem kampaně je především zdůraznit nový, dynamičtější a dospělejší design již čtvrté generace tohoto populárního modelu a vysokou míru jeho praktičnosti a pohodlí. Model obsahuje řadu nadstandardních bezpečnostních systémů, které jsou v této produktové třídě použity vůbec poprvé. Jde například o systém autonomního nouzového brzdění (AEB) s funkcí rozpoznávání chodců,“ říká PR Manager KIA MOTORS CZECH Kateřina Jouglíčková. Právě vyspělé technologie, stylový design a důraz na radost z jízdy a univerzálnost modelu tvoří hlavní osu celé kampaně. Ta přitom pokračuje v dlouhodobém trendu značky Kia. Na českém trhu tuzemský importér klade důraz především na digitální formáty. Pro ně je vyčleněno 37 % celkového rozpočtu, zatímco na reklamu v tištěných médiích je tentokrát vyhrazeno 8 %.

 

 

Automobilka připravila tři druhy televizních spotů, které jsou zaměřeny na dvě odlišné cílové skupiny: starší a mladší řidiče. Spoty poběží v různých časech a typech pořadů tak, aby co nejpřesněji zasáhly své cílové publikum. Nasazeny budou nejprve půlminutové spoty, které se zaměřují na mladší i starší generaci současně. Následně je vystřídají kratší dvacetivteřinové verze, které jsou již zaměřeny přímo na mladé či starší řidiče a kladou důraz především na moderní technologie. Vedle toho jsou připraveny i krátké desetivteřinové sponzorské vzkazy, které bude vysílat televize Nova. „Naším cílem je, představit nové Rio jako dostupné a zároveň velmi nadstandardně vybavené dynamické auto, které má co říci všem generacím řidičů i oběma pohlavím. Kampaň proto cílí rovnoměrně na muže i ženy,“ dodává Kateřina Jouglíčková.

 

 

V digitální oblasti Kia přichází s širokou škálou různých formátů. „Kromě standartní display reklamy budeme používat i brandingy stránek, RTB či remarketing. Velký podíl budou mít mobilní reklamy a oproti předchozím produktovým kampaním budeme ve větší míře používat i videoformáty na Youtube a Facebooku. Sociální sítě využijeme také pro sběr leadů v rámci leads adds,“ dodává marketingový manažer KIA MOTORS CZECH Zbyšek Jordák.

 

Více informací:

Kateřina JOUGLÍČKOVÁ
PR Manager

KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128
Čestlice, Praha - východ
252 43 Průhonice

Tel.: +420 267 188 434
E-Mail: k.jouglickova@kia.cz
www.kia.cz
www.kia-exPress.cz

 
TiskZmensitZvetsit

Informace

Kateřina Jouglíčková, KIA MOTORS CZECH s.r.o.
  Kateřina Jouglíčková
  PR Manager

  KIA MOTORS CZECH s.r.o.
  V Oblouku 128
  Čestlice
  252 43

  Tel: +420 267 188 434
  Fax: +420 267 912 260
  Email: k.jouglickova@kia.cz
 
 

 
TiskZmensitZvetsit