Peter Pan v nové celosvětové reklamní kampani značky Kia

 

  • Kia vydává krátký snímek ‚Peter Returns‘ (Petr se vrací), který je futuristickou variantou již klasického příběhu
  • Tříminutový snímek byl uveden v rámci vize ‚Bez hranic pro všechny‘ automobilky Kia
  • Děj filmu naznačuje poutavé příležitosti budoucí mobility

 

Praha, 9. května 2018 – Společnost Kia Motors uvedla svoji novou celosvětovou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana.

 

Krátký film je součástí vize ‚Bez hranic pro všechny‘ automobilky Kia, v níž jsou možnosti mobility neomezené a kde si všichni mohou užívat bezpočtu výhod budoucích řešení v oblasti dopravy.

 


„Kia je na cestě stát se v budoucnu jedním z předních masových poskytovatelů mobility,“ komentoval Yong Won Cho, výkonný viceprezident a vedoucí divize globálního marketingu a značky společnosti Kia Motors. „Prostřednictvím našeho originálního filmu jsme chtěli ukázat, že něco tak tradičního a oblíbeného miliony lidí po celém světě může být interpretováno novým způsobem a zasazeno do moderní doby. Podobně jako v případě lidí ze Země Nezemě ve snímku ‚Peter Returns‘ si možnost čerpat výhody technologického pokroku zaslouží každý, nejen malá skupina vyvolených.“

 


Protagonisté snímku Peter Returns na cestě ke svému vítězství využívají výhod mnoha autonomních a vyspělých technologií koncepčního modelu Kia KED-12. Z použitých technologií jmenujme chytré světlomety Smart Pixel, systém autonomního parkování s obsluhou (Valet Parking), technologii fokusace zvuku, inteligentního agenta a mnoho dalších. V rámci své vize ‚Bez hranic pro všechny‘ Kia plánuje, že do komerčního provozu uvede vozidla s autonomní technologií úrovně 4, přičemž testování autonomních vozidel v ‚chytrých městech‘ by mělo začít v roce 2021.

 

Režie snímku Peter Returns se ujal oceňovaný francouzský filmař Phillipe Andre. Do filmu natáčeného během šesti dnů v Madridu se zapojilo celkem 200 herců a členů štábu, přičemž speciálně pro potřeby reklamy vzniklo přes 100 různých rekvizit a kostýmů. Náčrty fiktivních lokací Země Nezemě a jejich převod do počítačové podoby si vyžádal přibližně šest měsíců.

 

Chcete-li zhlédnout snímek Peter Returns a odhalit další informace o vyspělých technologiích představovaných ve zmiňovaném filmu, navštivte stránky http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do

 

Více informací:

Kateřina JOUGLÍČKOVÁ
PR Manager

KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128
Čestlice, Praha - východ
252 43 Průhonice

Tel.: +420 267 188 434
E-Mail: k.jouglickova@kia.cz
www.kia.cz
www.kia-exPress.cz

 
TiskZmensitZvetsit

Fotogalerie

Editovat Album 

  • Fotogalerie
    Kia Global Brand Campaign_Peter Returns_1cz.jpg
    (JPG, 550 kB)
     
  • Fotogalerie
    Kia Global Brand Campaign_Peter Returns_2cz.jpg
    (JPG, 1,2 MB)
     
  • Fotogalerie
    Kia Global Brand Campaign_Peter Returns_3cz.jpg
    (JPG, 99 kB)
     

Informace

Kateřina Jouglíčková, KIA MOTORS CZECH s.r.o.
  Kateřina Vaňková Jouglíčková
  PR Manager

  KIA MOTORS CZECH s.r.o.
   Jihlavská 1558/21,
140 00 Praha 4

 

  Tel: +420 267 188 434
  Fax: +420 267 912 260
  Email: k.vankova.jouglickova@kia.cz
 
 

 
TiskZmensitZvetsit