Finalisté Hudebních cen Evropy 2 zazpívají v Kia Sportage

Stáhnout PDF Stáhnout DOC

Kia útočí na emoce mladých: finalisté v Hudebních cenách Evropy 2 zazpívají v Kia Sportage

  • Marketingová spolupráce Kia a Evropy 2 cílí na emoce mladých posluchačů
  • Finalisté Hudebních cen Evropy 2 se představí v oblíbené kombinaci rozhovoru a karaoke během jízdy v designovém SUV
  • Celý koncept zdůrazňuje hravost a svobodu, která je vlastní oběma společnostem

Společnost KIA MOTORS CZECH (KMCz) představí ve spolupráci s Evropou 2 nový marketingový formát zaměřený na budování image značky mezi mladými lidmi. V rámci vyhlášení Hudebních cen Evropy 2 se soutěžící v kategoriích Zpěvák, Zpěvačka a Kapela představí v rozhovoru, který proběhne během jízdy designovým SUV Kia Sportage, konkrétně půjde o zpěvačku Lenny, zpěváka Sebastiana a kapelu Eddie Stoilow. Červený vůz vybavený zlatými polepy v designu Hudebních cen a rozhovor bude založený na populárním formátu „carpool“. Kromě zajímavých informací, které na sebe interpreti během cesty prozradí, dojde také na zpěv.

„Kia je moderní a dynamická značka, která se zaměřuje na hravé zákazníky mladé duchem, kteří si chtějí užívat života a nedělat přitom zbytečné kompromisy. Naše hodnoty a hodnoty posluchačů Evropy 2, která je jedním z nejprogresivnějších českých rádií, se tak z velké části prolínají. Věříme, že tento koncept zaujme posluchače Evropy 2 a zároveň jim představí značku Kia v moderním a zábavném světle,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.

„Evropa 2 jako trendsetter vždy udávala směr v adaptaci hudebních i nehudebních formátů a byla lídrem v představování multimediálních kanálů v České republice. A to nejen směrem k fanouškům a posluchačům, ale i směrem k obchodním partnerům. Product placement značky Kia skvěle zapadá do naší strategie speciálních operací, kterými dokážeme zviditelnit naše obchodní partnery netradiční formou nejen v rádiu, ale i na webu, FB profilu či Youtube kanálu Evropy 2 a zasáhnout statisíce uživatelů,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit skupiny Lagardere Active ČR, do které spadá i rádio Evropa 2.

Šestý ročník Hudebních cen Evropy 2 bude vyhlášen v úterý 13. března, kdy se také na webu Evropy 2 objeví poslední ze zmiňovaných videí. První video bude zveřejněno již v neděli 11. března a druhé potom v pondělí 12. března. Videa budou následně zveřejněna na sociálních sítích Evropy 2 a společnosti KMCz.

Automobilka poskytne Evropě 2 pro rozhovor celkem dva vozy. Ve videích bude spolu s finalisty a moderátorem Ondrou Urbanem účinkovat Kia Sportage v designově-sportovní verzi GT Line s pohonem všech kol a s motorizací 1,6 T-GDI, která poslouží k přepravě vybraných finalistů a natáčení rozhovorů v interiéru vozu. Červený vůz se zlatými polepy v designu Hudebních cen tak, na první pohled deklaruje vzájemnou spolupráci. Druhý vůz, prostorné kombi Kia Optima Sportswagon, bude sloužit jako doprovodné vozidlo k natáčení exteriérů a dynamických záběrů během jízdy finalistů do studia Evropy 2.

„V podobných aktivitách a formách spolupráce chceme pokračovat i v budoucnu. Chceme ukázat, že Kia je zábavná značka, která se nebojí netradičních formátů a přímého kontaktu s lidmi,“ doplňuje Kateřina Jouglíčková.