Kia EV6 nově v online prodeji

Stáhnout PDF Stáhnout DOC
  • Kia rozšiřuje nabídku elektrifikovaných modelů v online tržišti
  • Nabízené modely lze nově objednat i do výroby
  • Rozšíření online nabídky Kia o další model nabídne virtuální platforma v prvním čtvrtletí roku 2022

Společnost Kia Czech rozšiřuje nabídku elektrifikovaných modelů ve svém online tržišti „Online prodej“ o revoluční elektromobil EV6. Online prodejní platformu spustila Kia na svých stránkách letos v květnu s nabídkou elektromobilů a plug-in hybridů a cílem nabídnout zájemcům o elektrifikované pohony novou, zcela elektronickou alternativu pořízení nového automobilu.

Kia se v květnu letošního roku zařadila mezi několik málo automobilek, které své vozy nabízí zcela online bez nutnosti návštěvy autorizovaného prodejního místa. Projekt zahájila s nabídkou plně a částečně bateriových vozidel, u nichž lze předpokládat, že zájemci tuto formu prodeje upřednostní před tradiční formou pořízení nového automobilu.

Online tržiště v první fázi nabízelo 3 modely – čisté elektromobily e-Niro a plug-in hybridní modely Ceed Sportswagon PHEV a Niro PHEV. Od 14. října se mezi stávající nabídku modelů zařadil také první elektromobil postavený na modulární platformě e-GMP, revoluční model EV6, jehož předprodej spustila značka v květnu letošního roku. S novým přírůstkem navíc platforma virtuálního tržiště umožní kromě výběru skladových vozů si zvolený model objednat přímo do výroby.

„EV6 za prvních pět měsíců od zahájení předprodeje eviduje již 18 závazných zákaznických objednávek bez toho, aby zákazník vůz reálně viděl, natož si vyzkoušel jízdní vlastnosti a jeho nabízené přednosti. Je pro nás proto logickým krokem EV6 začít nabízet v našem online tržišti,“ říká Kateřina Vaňková, tisková mluvčí Kia Czech, a dodává: „Přestože v online prostředí prozatím neevidujeme reálného kupce, víme, že zákazníci v online tržišti Kia tráví v průměru 10 a půl minuty, což je o 50 % více času než na jakékoliv jiné stránce. Drtivá většina návštěvníků navíc stránku ihned neopouští a pokračuje ve vyhledávání dalších informací o našich modelech a značce, což v mnoha případech vede k návštěvě autorizovaného dealera a reálnému prodeji.“

Projekt virtuálního prodeje osobních automobilů plánuje české zastoupení značky Kia od příštího roku rozšířit i o vybranou nabídku skladových modelů se spalovací pohonnou jednotkou.

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech