Kia EV9 v hlavní roli kampaně Kia x LEC

Stáhnout PDF Stáhnout DOC
  • V dalším dílu kampaně „Staň se legendou“ hraje hlavní roli Kia EV9
  • Sponzorská kampaň připomíná pětileté partnerství společnosti Kia a mistrovství Evropy, Blízkého východu a Afriky v League of Legends (LEC)
  • Souvislostem této spolupráce se věnují speciální webové stránky, kde je také celá kampaň představena
  • Kia bude přítomna na finále LEC v Montpellieru společně s herním týmem z České republiky

Značka Kia v rámci kampaně „Staň se legendou“ zveřejnila nové video, které připomíná její partnerskou spolupráci s mistrovstvím Evropy, Blízkého východu a Afriky v League of Legends (LEC). Video se zaměřuje na technologickou vyspělost značky Kia a hlavní roli v něm hraje čistě elektrické SUV EV9.

Třicetivteřinový klip začíná sestřihem hráčů počítačových her, který diváci znají z předchozích videí této kampaně. Následuje řada detailních záběrů EV9 zdůrazňujících tvar LED osvětlení a elegantní siluetu vozu. Střídají se tu klipy z předchozích finálových kol LEC a zároveň zaznívá hlas, který oznamuje, že společnost Kia je partnerem LEC i v tomto roce. Video končí dynamickými záběry EV9 v pouštní krajině.

„Vzhled EV9 i dojem, který tento automobil vzbuzuje, do světa LEC přirozeně zapadá – jde o moderní vůz s digitálními technologiemi,“ uvedl David Hilbert, ředitel marketingu Kia Europe. „Výsledkem je poutavý video klip, který je zároveň smysluplný a autentický a který navíc prezentuje technologickou vyspělost našeho vlajkového elektromobilu i jeho všestrannost, pokud jde o životní styl. Jistě se bude líbit hráčům počítačových her i ostatním zákazníkům značky Kia.“

Video si lze pustit na speciálních webových stránkách zaměřených na partnerství společnosti Kia a mistrovství Evropy, Blízkého východu a Afriky v League of Legends (LEC). Domovská stránka obsahuje také kontext k videu včetně informací o partnerské spolupráci společnosti Kia a LEC, přehledu kampaně „Staň se legendou“ a odkazu na kanál Kia na komunikační platformě Discord.

Začátkem roku Kia oznámila, že partnerská spolupráce s (LEC) pokračuje už pátým rokem. V tomto partnerství se odráží důraz značky Kia na nejvyšší kvalitu a také prvky, které mají zákazníci firmy Kia a fanoušci esportů společné: Kia i hráči počítačových her jsou mladí, nadšení a znalí moderních technologií, svému oboru se věnují s nasazením a jsou otevření novinkám.

V další kampani v rámci této spolupráce, #LegendsGoElectric, hraje hlavní roli populární „cosplayerka“ Alyson Tabbithová. Ta zde vytváří „elektrifikovanou“ podobu šampionky League of Legends, Katariny, a vyzývá fanoušky, aby udělali totéž. Součástí spolupráce bude účast značky Kia na finále LEC, které se koná od 9. do 10. září v aréně Sud de France v Montpellieru.

Na finále LEC pojede i herní tým Fly5 Esports z České republiky. Ten zvítězil mezi 25 amatérskými týmy ve finálovém turnaji Kia Drive To Victory, který se konal minulou sobotu 15. července ve Vodafone PLAYzone Areně. Další informace budou brzy následovat.

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech