Společnost KIA MOTORS CZECH (KMCz) v uplynulých týdnech, za přísných hygienických opatření, slavnostně otevřela tři zrenovovaná dealerství KIA postavená podle globálního designového konceptu automobilky „KIA Red Cube“. Dva moderní showroomy otevřely v Praze společnosti AUTO JEREMIÁŠOVA s.r.o. a AUTOBOND GROUP a.s. Třetí showroom otevřela společnost AUTO Hlaváček a.s. v Olomouci. Jde o první showroom ve standardu v Olomouckém kraji. Zákazníci tak v současnosti můžou navštívit už 11 dealerství KIA Red Cube celkem v 8 městech po celé České republice.
Slavnostního otevření Red Cube se zúčastnilo nejvyšší vedení společnosti KIA MOTORS CZECH včetně prezidenta společnosti pana Jae Yun Kima a také generálního ředitele Arnošta Barny. „Globální standard Red Cube je zásadním krokem pro změnu vnímání značky KIA v České republice i ve světě. Za 27 let působení na tuzemském trhu ušla KIA velký kus cesty a proto je pro nás otevření každého dalšího nového či modernizovaného dealerství v tomto konceptu důležitým okamžikem,“ říká Jae Yun Kim.
Generální ředitel KIA MOTORS CZECH Arnošt Barna k tomu potom dodává: „Rád bych všem třem dealerům ještě jednou poděkoval za jejich dlouhodobou důvěru ve značku KIA a ochotu k investicím do rekonstrukce a modernizace showroomů. Věřím, že povedou k lepšímu vnímání značky KIA mezi našimi klienty a že pomohou i v dnešní těžké době zvýšit zájem zákazníků a prodej našich vozů u těchto partnerů.“
Všechna tři dealerství patří mezi důležité obchodní partnery společnosti KMCz. Společnost AUTO JEREMIÁŠOVA s.r.o. získala v letošním roce prestižní celoevropské ocenění Platinum Dealer, které uděluje evropská centrála ve Frankfurtu za výjimečný přínos značky KIA na evropském trhu. Společnosti AUTOBOND GROUP a.s. a AUTO Hlaváček a.s. patří se čtyřmi, respektive třemi showroomy k nejdůležitějším dealerům značky KIA v Česku.
Celková výše investice do modernizovaných Red Cube showroomů se pohybovala v řádech desítek milionů korun a jejich výstavba trvala v rozpětí od 3 do 6 měsíců. Celková plocha dealerství ve stylu Red Cube se díky otevření těchto tří showroomů rozrostla o 1 398 m2 a dosahuje již 4 371 m2.
Red Cube představuje vizuální zastřešení dlouhodobé designové strategie značky Kia a je dovršením změny její korporátní identity, která započala před více než 13 lety s příchodem Petera Schreyera bývalého šéfdesignéra automobilky Kia a ve které úspěšně pokračuje Karim Habib viceprezident a vedoucí designu značky KIA. Nové pojetí reprezentativních prodejních a servisních prostor vychází ze základních designových atributů automobilky, které reprezentují skloubení důvěry, dynamičnosti a zábavy. Výrazně červená korporátní barva značky Kia, je zastoupena ve všech základních prvcích nacházejících se v interiéru dealerství a jeho blízkém okolí.
Poznámka pro redaktory(ky):
FOTO 1_Auto Jeremiášova, Praha - Red Cube
FOTO 2_Auto Jeremiášova, Praha - Red Cube – Renata Březinová, ředitelka společnosti (vlevo) & Jae Yun KIM, president KMCz (uprostřed) & Arnošt Barna, generální ředitel KMCz (vpravo)
FOTO 3_Autobond Group, Praha – Red Cube
FOTO 4_Autobond Group, Praha – Red Cube – Libor Šrámek, předseda představenstva (vlevo) & Jae Yun KIM, president KMCz (uprostřed) & Arnošt Barna, generální ředitel KMCz (vpravo)
FOTO 5_Auto Hlaváček, Olomouc – Red Cube
FOTO 6_Auto Hlaváček, Olomouc – Red Cube – Zdeněk Hlaváček, majitel dealerství (vlevo) & Jae Yun KIM, president KMCz (uprostřed) & Arnošt Barna, generální ředitel KMCz (vpravo)