Dealerská síť značky je na osobní kontakt se zákazníky pečlivě připravena. České zastoupení automobilky pro ně zajistilo zvýšené zásoby vozů na centrálním skladu, včetně atraktivní nabídky financování a další formy podpory. Samotní dealeři jsou zásobeni hygienickými prostředky, širokou nabídkou příslušenství a dalšími nezbytnými službami.
„Znovuotevření prodejen je pro nás samozřejmě velmi důležité, protože ne všichni zákazníci jsou připraveni nakupovat vozy z domova pomocí digitálních prostředků komunikace,“ říká Arnošt Barna generální ředitel společnosti Kia Czech a dodává: „Většina zákazníků i nadále preferuje osobní kontakt, testovací jízdu a výběr vozu na základě konzultace s prodejcem.“
„Podle našich informací z dealerské sítě víme, že zákazníci, hlavně z privátní sféry, se už těší na převzetí svého vozu, ale také na to, že o koupi nového vozu budou moci osobně jednat a objednat si jej. Často totiž v souvislosti s pandemií odkládali jak převzetí objednaného vozu, tak proces samotného vybírání a testování,“ říká Kateřina Vaňková tisková mluvčí společnosti Kia Czech.
Pro skupinu zákazníků, která v průběhu loňského a letošního roku postupně narůstá, odstartovala značka Kia jako jedna z prvních automobilek začátkem května online prodej.
Zatím těmto progresivním zákazníkům přes novou online platformu nabízí elektrické a plug-in hybridní vozy, výhledově však plánuje nabídku rozšířit i o další modely.
Při návštěvě showroomu stejně jako servisu je třeba dodržovat všechna platná zdravotní opatření, ke kterým mimo jiné patří rozestupy ve vnitřních prostorách s využitím ochranných prostředků dýchacích cest, a to jak zaměstnanců dealerství Kia, tak i zákazníků. Veškeré prostory dealerství jsou vybaveny dezinfekčními přípravky a počítá se i s pravidelným ozónováním prostor a vystavených vozů.
Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech