Kia propaguje svoji novou identitu na jedné z nejvýraznějších reklamních ploch v Praze

Stáhnout PDF Stáhnout DOC
  • Kongresové centrum Praha se obléklo do elegantní kombinace černé a bílé
  • Nový reklamní kabát upozorňuje na novou korporátní identitu značky ztělesňující její nejpůsobivější přeměnu po 77 letech
  • S 1 253 m2 jde o nejvýraznější reklamní plochu pražské magistrály
  • Kia je na střeše Kongresového centra už více než 5 let, za tu dobu projelo kolem téměř 250 milionů vozů

Kongresové centrum Praha se obléklo do nových barev značky Kia, tedy do elegantní kombinace černé a bílé. Dominantou nové reklamy je nové logo automobilky, které je ze dvou stran rámované upoutávkou na čtvrtou generaci největšího modelu značky na českém trhu, SUV Kia Sorento.

„Reklamní plochu na pražském kongresovém centru využíváme už více než 5 let. Teď ale prošla výraznou obměnou, která symbolizuje transformaci samotné značky. Její dominantou se stalo zbrusu nové logo, které ztělesňuje nové hodnoty automobilky: touhu inspirovat, důvěryhodnost a ambice stát se lídrem v poskytování nových služeb mobility, které nejsou postavené pouze na prodeji automobilů,“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR & Corporate Events Manager společnosti KIA MOTORS CZECH. Nové logo zároveň připomíná ručně psaný podpis, který symbolicky stvrzuje odhodlání značky zhmotňovat své hodnoty v konkrétních produktech a službách.

Reklamní plocha na Kongresovém centru Praha je s 1 253 m2 největší venkovní plochou, kterou značka Kia pro svoji prezentaci využívá. Zároveň jde také o plochu s nejvyšším zásahem. Denně kolem ní projede v průměru 128 tisíc automobilů a další desetitisíce lidí ji vidí při cestě na stanici metra Vyšehrad, případně cestou ze stanice. Za více než pět let, co na střeše Kongresového centra Praha parkují vozy Kia, tak kolem projelo téměř 250 milionů automobilů a další desítky milionů očí ji viděly z nejbližšího i několik kilometrů vzdáleného okolí.

Aktuální kampaň je pátým vizuálem značky Kia. V roce 2016 šlo o propagaci modelu Sportage s integrovanou LED obrazovkou, na které se každý týden měnily reklamní slogany, od září 2017 mohli řidiči vídat elegantní gran turismo Kia Stinger, od února 2019 model ProCeed se splývavou zádí a od září 2019 potom crossover XCeed.