Kia se zapojila do charitativního projektu „Ruce“

Stáhnout PDF Stáhnout DOC

Společnost KIA MOTORS CZECH se zapojila do charitativního projektu „Ruce“ od neziskové organizace Seniorem s radostí. Soutěž „Ruce“ má za cíl propojit mladší a starší generaci na Facebooku a Instagramu prostřednictvím sdílení fotografie rukou svých rodičů, prarodičů nebo blízkých seniorů ve tvaru srdce spolu s hashtagem #senioremsradosti. Soutěž probíhá na sociálních sítích v termínu od 27. července do 23. srpna 2020.

Nezávislá porota po skončení soutěže vybere pět nejhezčích fotografií, které budou vydraženy a výtěžek bude využit na vzdělávání seniorů v domovech pro seniory formou workshopů a kurzů. Pětice vybraných výherců (seniorů) navíc získá tablety, na kterých je dobrovolníci z organizace Seniorem s radostí budou učit pracovat a pokusí se splnit i jejich další tajné přání (např. výlet na zajímavé místo, setkání s celebritou apod.).

Lidské ruce s sebou nesou celoživotní příběh člověka, jsou důkazem jeho práce a zkušeností, jsou symbolem lásky a péče, kterou nás rodiče a prarodiče zahrnovali po celý život. Projektem ‚Ruce‘ chceme na sociálních sítích přitáhnout pozornost mladé generace k tématu stáří. Mladá generace totiž na sociálních sítích tráví spoustu času, sdílí zde své zážitky, sledují své kamarády, apod., vidíme zde proto vysoký potenciál k propojení světů obou generací,“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR & Corporate Event Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.

Kompletní pravidla soutěže naleznete na stránkách organizace Seniorem s radostí.