Kia v roce 2022 podpořila děti od 1,5 roku věku částkou přesahující 500 tisíc korun

Stáhnout PDF Stáhnout DOC
  • Nejvyšší finanční dar v historii 14leté spolupráce s Nadací Naše dítě
  • Celkem podpořeno 34 rodin a 1 organizace; děti ve věku od 1,5 roku po 18 let
  • Podpora značky Kia pokryla 40 % žádostí Nadace Naše dítě na podporu dětí s autismem a mozkovou obrnou

Společnost Kia Czech v roce 2022 darovala Nadaci Naše dítě částku 540 450 Kč, což je nejvyšší finanční dar za dobu 14leté spolupráce. Celkem bylo podpořeno rekordních 35 projektů, jejichž společným cílem bylo zlepšit kvalitu života dětí žijících s autismem nebo mozkovou obrnou. Kia za celou dobu spolupráce, tj. od roku 2009, věnovala českým rodinám již 4,4 miliony Kč.

Společný projekt Nadace Naše dítě a značky Kia s názvem ´Já a Kia pomáháme dětem´, který je založený na finančním příspěvku automobilky dle počtu nově registrovaných vozidel v ČR, se v roce 2022 opřel o úspěšné prodejní výsledky značky na českém trhu. Ty dosáhly celkových 10 208 prodaných vozů. Společně s podporou navázanou na novoroční přání, kterým Kia obdarovala před koncem roku své obchodní partnery, navýšila svůj finanční příspěvek o dalších 30 tisíc korun.

„Loňský rok byl pro značku Kia obchodně velmi úspěšný. Proto nás těší, že ruku v ruce s rostoucími prodeji našich vozů jsme mohli, na úkor turbulentní ekonomické doby, podpořit na 34 českých dětí ve věku od 1,5 roku do 18 let a jednu organizaci rekordní sumou. Dlouhodobé působení v oblasti CSR je pro značku Kia strategické a podpora rodin s dětmi se zdravotním znevýhodněním, které jsou většinou vychovávány jedním z rodičů považujeme za nepostradatelné.“ říká Kateřina Vaňková J., tisková mluvčí Kia Czech.

Rekordní finanční podpora automobilky přišla v době, kdy nadace zaznamenala historicky nejvyšší počet individuálních žádostí. V roce 2022 nadace zaznamenala 68% nárůst počtu přijatých žádostí z nichž 40 % pokryla právě cílená pomoc značky Kia. „Pravidelné dárcovství nám dává velkou míru jistoty, díky tomu víme, kolika rodinám a organizacím budeme schopni pomoci,“ říká Iva Kozáková, ředitelka Nadace Naše dítě.

V letošním roce u příležitosti oslav 30 let značky Kia v ČR plánuje automobilka řadu aktivit. Vedle pravidelného finančního daru Nadaci Naše dítě plánuje návrat k zaměstnaneckým dobrovolnickým aktivitám, které na dva roky přerušila koronavirová pandemie. Celý rok také propojí různými sbírkami a aktivní účastí na letních dětských táborech věnující se rodinám se zdravotně znevýhodněnými dětmi.

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech