Nově jmenovaný prezident společnosti Kia Motors Europe

Stáhnout PDF Stáhnout DOC

Společnost Kia Motors Europe dnes oznámila, že jejím nově jmenovaným prezidentem se stává pan Won-Jeong JEONG, jenž bude dohlížet na evropské aktivity značky KIA.

Pan Jeong bude ve své nové roli dohlížet na prosazování nové identity značky Kia v Evropě, kdy automobilka směřuje k tomu, aby zákazníci vnímali značku jako leadera na poli elektrifikace, zejména mezi mileniály a příslušníky generace ´Z´. Toto je také základní princip středně- a dlouhodobé firemní strategie s označením ‚Plán S‘, zaměřené na vybudování pozice leadera v budoucím automobilovém průmyslu. Vzhledem ke svým bohatým zkušenostem napříč hodnotovým řetězcem v automobilovém průmyslu i odborným poznatkům ze zahraničních provozů značky Kia má pan Jeong ideální předpoklady kontrolovat přechod společnosti k elektromobilům a řešením mobility.

Won-Jeong Jeong uvedl: „Modernizujeme firemní identitu i identitu návrhu produktů, abychom překonali očekávání našich cílových zákazníků. Evropský trh hraje důležitou roli v celosvětovém úsilí značky o prosazování elektrifikace, služeb mobility, konektivity a autonomie, a jsem proto nadšen ze spolupráce s tamějším týmem na dalším posunu v tomto směru.“

Pan Jeong před nástupem na současný post prezidenta společnost Kia Motors Europe působil v řadě vedoucích funkcí. Svoji profesní kariéru započal u značky Kia v roce 1992 a naposledy působil na pozici viceprezidenta Skupiny globálního obchodního plánování v Koreji; předtím pracoval jako prezident společnosti Kia Motors Russia. Pan Jeong rovněž v posledních letech významně přispěl k růstu evropských prodejů značky Kia na dřívějších postech ve společnostech Kia Motors UK a Kia Motors Europe.

O středně- a dlouhodobé firemní strategii ‚Plán S‘

‚Plán S‘ automobilky Kia nastiňuje preventivní a iniciativní ‚posun‘ firmy od systému podnikání zaměřeného na vozidla se spalovacími motory směrem k aktivitám zaměřeným na elektromobily a řešení mobility na míru.

Do konce roku 2025 chce firma nabízet kompletní modelovou řadu 11 bateriových elektromobilů. Prostřednictvím těchto modelů plánuje Kia dosáhnout 6,6% podílu na světovém trhu s elektromobily (kromě Číny); ekologická vozidla by přitom měla představovat 25 % úhrnných prodejů značky.