Nový marketingový ředitel KME, Carlos Lahoz

Stáhnout PDF Stáhnout DOC

Společnost Kia Motors Europe jmenovala Carlose Lahoze novým marketingovým ředitelem

  • Carlos Lahoz bude podřízeným Emilia Herrery, COO společnosti Kia Motors Europe
  • Kia usiluje o další posilování svého renomé v oblasti elektrifikace prostřednictvím nových hybridů a elektromobilů
  • Regionální centrála Kia dohlíží nad 39 trhy napříč celou Evropou a Kavkazem

Společnost Kia Motors Europe s okamžitou účinností jmenovala Carlose Lahoze novým marketingovým ředitelem. Pan Lahoz bude mít na starosti programy marketingu a komunikace značky Kia, bude odpovídat za digitální marketingové aktivity Kia, plánování marketingu značky a strategické plánování, vztahy s médii, sociální média a aktivity zaměřené na zkušenosti se značkou v rámci evropského regionu.

Carlos Lahoz coby nový člen evropského manažerského týmu Kia nastupuje na volné místo po Arturu Martinsovi, jenž se nedávno ujal pozice v globální centrále v korejském Soulu. Pan Lahoz bude přímým podřízeným Emilia Herrery, COO společnosti Kia Motors Europe.

„Kia právě prochází obzvláště zajímavým obdobím, kdy značka v Evropě posiluje svoji reputaci dodavatele chytrých, dostupných a elektrifikovaných produktů,“ komentuje Emilio Herrera. „Na cestě jsou další elektrické a hybridní modely, a tak bude Carlos spolupracovat s marketingovými týmy z Evropy i Koreje na tom, aby Kia i nadále co nejefektivněji oslovovala současné i potenciální zákazníky a komunikovala a nimi. Pro tuto roli se skvěle hodí díky jeho detailním znalostem způsobu fungování Kia a povědomí o tom, co zákazníci od svých vozů a naší značky požadují.“

Pan Lahoz se v automobilovém odvětví pohybuje již přes dvě desetiletí. Naposledy působil pět let na pozici ředitele strategického plánování a operací ve společnosti Kia Motors Europe, kde zodpovídal za dlouhodobou obchodní strategii firmy, řešení otázek CO2, analýzu obchodních informací a plánování prodeje. Rovněž zodpovídal za evropské výrobní aktivity firmy, kdy dohlížel nad provozním plánováním v evropském výrobním závodu Kia v Žilině na Slovensku. Před nástupem do Kia Motors Europe pracoval jako vedoucí manažer pro obchodní plánování ve společnosti Kia Motors Iberia.

Carlos Lahoz (44) pochází ze Španělska, absolvoval obor ekonomie na španělské Universitě v Zaragoze a poté získal manažerský titul MBA na IE Business School ve španělském Madridu. Rovněž absolvoval postgraduální globální profesní program na fakultě Wharton School v rámci americké University of Pennsylvania. Pan Lahoz hovoří plynně španělsky, anglicky a italsky; rovněž se domluví německy na úrovni středně pokročilých.