Značka Kia zahajuje novou celoevropskou reklamní kampaň na nový elektrický crossover e-Niro – jejíž hlavní tváří je oscarový herec Robert De Niro.
Robert De Niro jakožto ambasador nového elektromobilu Kia v seriálu televizních, tiskových a digitálních reklam poukáže na schopnosti modelu e-Niro překonávat překážky bránící v pořízení elektromobilu.
Partnerská spolupráce automobilky Kia s De Nirem bude postavena na nenapodobitelném charakteru uvedeného herce a jeho smyslu pro humor ve snaze upozornit na četné výhody modelu e-Niro – tj. dlouhý dojezd 485 km na elektřinu, špičkové funkce infotainmentu, technologie pro zpětné získávání energie a jedinečný design crossoveru.
Komentuje Artur Martins, viceprezident pro marketing a produktové plánování ze společnosti Kia Motors Europe: „Komunikační plán modelu e-Niro bude velmi specifický, stejně jako vůz samotný. Reklama se zaměří na jedinečné bavičské schopnosti Roberta De Niro, který touto formou seznámí veřejnost s vlastnostmi e-Nira – vozu, který překonává mnohé překážky bránící v pořízení elektromobilu – a to způsobem, jakým to dokáže jen málokdo.”
Celoevropská reklamní kampaň na e-Niro s Robertem De Nirem v hlavní roli, připravená společností Kia Motors Europe ve spolupráci s reklamní agenturou Innocean Worldwide Europe, bude spuštěna letos v listopadu.
Kia e-Niro v provedení pro Evropu odhalena na autosalonu v Paříži
Kia e-Niro, který je prvním čistě elektrickým crossoverem značky Kia. S jízdním dosahem až 485 km* na jedno nabití – resp. až 615 km ve městě** – bude první elektrický crossover Kia po zahájení evropských prodejů koncem roku 2018 jedním z nejschopnějších vozů na silnicích.
Pro e-Niro je k dispozici lithium-iont polymerový akumulátor se zvýšenou kapacitou 64 kWh, resp. standardní modul o kapacitě 39,2 kWh s dojezdem až 312 km při nulových emisích. Po připojení e-Nira k rychlodobíjecí stanici o výkonu 100 kW se modul o kapacitě 64 kWh dobije z 0 na 80 % za pouhých 54 minut.
Nové e-Niro se připojí ke stávající modelové řadě Niro HEV a PHEV – pro nějž se od uvedení v roce 2016 celosvětově rozhodlo přes 200 tisíc zákazníků. Dosavadní evropské prodeje tohoto hybridního crossoveru překračují 65 tisíc vozidel.
Poznámky pro redaktory
*Dojezdová vzdálenost se vypočítává na základě metodiky měření WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure)
**Dojezdová vzdálenost ve městě na základě městského cyklu podle metodiky WLTP