Roadshow Kia v pohybu vynesla 42 500 Kč pro děti zasažené tornádem na Moravě

Stáhnout PDF Stáhnout DOC

Společnost Kia Czech věnuje ve prospěch veřejné sbírky na pomoc dětem z oblastí zasažených tornádem na jihu Moravy, kterou vyhlásila Nadace Naše dítě, částku 42 500 korun. Finanční dar je výsledkem testovacích jízd zákazníků značky Kia, kteří se účastnili dynamické letní roadshow ´Kia v pohybu´, která probíhala v období od 24. července do 29. srpna 2021.

Návštěvníci turné ´Kia v pohybu´ ve vybraných českých městech najezdili během zkušebních jízd celkem 4 250 km. Za každý ujetý kilometr automobilka Kia přispěla 10 korun na mimořádnou sbírku Nadace Naše dítě, která rodinám s dětmi zasažených červnovým tornádem pomáhá s nákupem školních potřeb, pomůcek a drobných předmětů, jako jsou hračky nebo sportovní vybavení a další.

„Se situací na jihu Moravy jsme velmi dobře obeznámeni a víme, že i dva měsíce po přírodní katastrofě jsou obyvatelé stále v nelehké životní situaci. Primární potřebou všech obyvatel je zajištění bydlení a základního vybavení. Na školní pomůcky a ostatní potřeby pro ty nejmenší tak zcela logicky nezbývá dostatek finančních prostředků. Věříme proto, že tento finanční dar, který se nám díky našim zákazníkům podařilo vybrat, bude pro rodiny užitečnou pomocí v období začínajícího začátku školního roku,“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, tisková mluvčí společnosti Kia Czech.

Více informací o sbírce Nadace naše dítě: Pomoc dětem na Moravě

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech

Poznámky pro redaktory:

O spolupráci: Podpora Nadace Naše dítě automobilkou Kia trvá již od roku 2009. V roce 2014 spustily Kia a Nadace Naše dítě (NND) společný projekt „Já a Kia pomáháme dětem“, jehož cílem je pravidelná a transparentní podpora znevýhodněných dětí. Z každého nově prodaného automobilu věnuje Kia Czech padesát korun právě na podporu nadace a konkrétních individuálních žádostí. Finanční dar je NND předáván vždy dvakrát ročně, po uzavření pololetních registrovaných výsledků prodeje automobilky Kia v ČR. Peníze putují speciálně na pomoc dětem s poruchou autistického spektra a mozkovou obrnou, přičemž nejčastěji jsou hrazeny nákladné neurorehabilitace, osobní asistence, či zdravotní pomůcky. Na konci roku 2019 bylo značce Kia předáno pamětní Zlaté srdce, které Nadace Naše dítě od roku 2005 uděluje osobnostem a organizacím významně přispívajícím k ochraně dětí, nebo jakýmkoliv způsobem aktivně pomáhajícím zneužívaným, opuštěným, handicapovaným, týraným, či jinak ohroženým dětem.

 Foto 1_Arnošt Barna, generální ředitel Kia Czech a Zuzana Šafárová, specialista PR a reklamy Nadace Naše dítě

Foto 2_ Arnošt Barna, generální ředitel Kia Czech

Foto 3_Finanční dar s částkou 42 500 korun